Kommer på bloggen i april :D

 
 
(Bild från förra året när jag jobbade i Tromsö)
 
Som jag sa på instagram (@foodbyschramme) så har jag varit ute på havet i nästan 3 veckor så börjar få slut på bilder till mina recept. Var hemma 2 dagar i slutet av mars och hann som tur var med en hel del så har kunnat uppdatera ganska ofta iaf..Jag lägger bara upp recept och bilder på sånt jag lagar hemma, skiljer bloggen från jobbet :) 
 
Är tillbaka i Stockholm i morgon och ska fortsätta krångla hemma i köket :D

Här är lite av det som kommer komma på bloggen i april:

  • Tips på olika garneringar att piffa till maten med.

  • Gör din egen nötmix

  • Simpla tips för att lyckas med köttet

  • En god sommarförrätt 

  • Och lite bakning såklart :D 

Kommer lite andra saker också, får se hur mycket jag hinner med innan jag ska ut på havet igen :D
 
Igår på jobbet gjorde vi ett samarbete med Ulf Wagner förresten, som också var med och hjälpte till att lägga upp maten han satt på menyn. Väldigt goda rätter och kul att jobba med, hoppas det blir mer sånt på jobbet:D Synd att inte kameran var med så jag kunde dela med mig av de :/  
 
 
Taggar: kock, mat, recept;

Kommentera inlägget här :